Politika privatnosti

U Stilopremi veoma cenimo Vašu privatnost i zato o Vašim podacima izuzetno pažljivo brinemo. Sve posredovane informacije su sigurne i nećemo ih ni pod kojim uslovima ustupati trećem licu, što Vam osigurava potpuno sigurno i bezbedno poslovanje i saradnju sa firmom Stiloprema.

Zaštita privatnosti podataka

Da bismo uspešno obradili Vašu narudžbinu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbine.

Stiloprema će Vaše lične podatke koristiti isključivo u svrhe tehničke administracije web sajta, kako bi vam dala pristup posebnim informacijama ili za komunikaciju sa vama. Stiloprema neće predati ili prodati podatke koje poseduje trećim licima, niti na tržištu. Zaposleni u Stilopremi su obavezni da poštuju poverljivost Vaših podataka. Nikada i ni na koji način nećemo zloupotrebiti Vaše privatne informacije.

Nećemo predati Vaše podatke za kontakt trećim licima, sem ukoliko se to od nas bude zahtevalo zakonom.

Pored navedenih podataka prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.

Saglasnost i promena uslova

Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. Stiloprema se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.


Opšti uslovi korišćenja stiloprema.rs

Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 62/2014, 6/2016 – dr. zakon i 44/2018 – dr. zakon), trgovinska radnja Stiloprema doo obaveštava svoje potrošače, koji robu kupuju putem internet sajta www.stiloprema.rs :

– da se osnovna obeležja proizvoda mogu pronaći na sajtu www.stiloprema.rs

– da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014, 6/2016 – dr. zakon i 44/2018 – dr. zakon) kupovina preko naše internet prodavnice www.stiloprema.rs smatra prodajom na daljinu

– da roba koja se prodaje putem internet sajta www.stiloprema.rs poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom koja je definisana u Deklaraciji

– da je prodajna cena robe naznačena uz svaki artikal

– da su sve cene izražene sa uračunatim PDV-om

– da se usluga isporuke robe naplaćuje prema važećem cenovniku kurirske službe koja dostavlja tu robu

– da kupljene proizvode isporučujemo putem kurirske službe Dexpress, na način kako je to definisano na strani USLOVI ISPORUKE.

– da potrošač proizvode koje kupuje putem internet prodavnice www.stiloprema.rs može platiti pouzećem gotovinski u trenutku isporuke ili uplatom na račun

– da se saobraznost robe u ugovoru ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućom Deklaracijom

– da je sajt www.stiloprema.rs dužan da isporuči proizvode saobrazne ugovoru. Ako isporučeni proizvodi nisu saobrazni ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom ili da raskine ugovor u pogledu te robe. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi www.stiloprema.rs

– da u slučaju prijema proizvoda potrošač ustanovi da artikal želi da zameni za drugi proizvod, koji može biti veće, manje ili iste cenovne kategorije od predhodno poručenog, potrošač može zameniti isti u roku od 14 dana na način kako je to definisano na strani ZAMENA ROBE

– da u slučaju prijema proizvoda potrošač isti ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetni proizvod, uroku od 14 dana na način kako je to definisano na strani PRAVO NA ODUSTAJANJE

– da za proizvode koji su poručeni putem ONLINE prodavnice potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćen proizvod, na način koji je definisan za robu kupljenu putem ONLINE prodavnice. Način i postupak izjavljivanja reklamacije možete pronaći na strani REKLAMACIJE


Način plaćanja

Proizvode poručene putem internet prodavnice možete platiti na više načina:

plaćanje pouzećem – gotovinski u trenutku isporuke
plaćanje na račun – uplatom na račun u pošti ili banci

Plaćanje pouzećem

Prilikom preuzimanja pošiljke koju ste poručili putem našeg sajta www.stiloprema.rs, plaćanje porudžbine se vrši u gotovom novcu u dinarskoj valuti na ruke kuriru naše partnerske kurirske službe Dexpress koji Vam donosi pošiljku.

Plaćanje na račun

Za porudžbine čije plaćanje se vrši uplatom na račun, rok za uplatu je 3 radna dana od slanja potvrde porudžbine na e-mejl adresu navedenu u porudžbini. Robu ćemo Vam poslati nakon evidentirane uplate.

Uplatu možete izvršiti koristeći e-banking ili na bilo kom mestu na kom inače plaćate svoje račune, pošti, banci i sl. Uplatnicu popunjavate na osnovu podataka koje ste dobili u potvrdi porudžbine. Proizvodi će biti rezervisani tri dana. Molimo Vas da svoju uplatu izvršite u tom roku. Za naknadne uplate nakon tog roka po osnovu istog predračuna ne možemo garantovati raspoloživost artikala, i ako trenutno nemamo na raspolaganju poručeni artikal, o tome obaveštavamo potrošača putem e-mejla navedenog u porudžbini. Nakon prijema našeg obaveštenja potrošač je u obavezi da na e-mejl adresu office@stiloprema.rs pošalje obaveštenje o odustanku od poruždbine i broj računa za vraćanje uplate, čiji je vlasnik lice čiji su podaci navedeni u porudžbini. Na dostavljeni broj računa se vrši vraćanje uplate u roku od 3 radna dana od prijema obaveštenja o odustanku potrošača. Ako su dostavljeni pogrešni podaci o broju računa i vlasniku, o tome ćemo obavestiti potrošača, a vraćanje uplate će biti izvršeno nakon dostavljanja tačnih traženih podataka. Uplaćena sredstva se vraćaju u roku od 3 radna dana od dostavljanja podataka o broju računa.


Kako kupovati

1. Izbor artikala

Na vrhu početne strane nalazi se padajući meni sa kategorijama artikala, klikom na željenu kategoriju otvoriće Vam se nova stranica sa svim artiklima iz odabrane kategorije. Sa leve strane ove stranice nalaze se sve glavne kategorije i podkategorije kao i filteri za lakšu pretragu. Ukoliko ne znate kojoj kategoriji pripada artikal koji Vas interesuje, možete iskoristiti polje za pretragu koje se nalazi u vrhu svake stranice sa leve strane. Ukoliko ste izlistali grupu artikala koja Vas interesuje, dodatne informacije o konkretnom artiklu možete videti klikom na fotografiju artikla. Artikal možete stavtiti u korpu klilkom na dugme Dodati u korpu.

2. Sadržaj korpe

Sadržaj Vaše korpe možete pogledati u svakom trenutku klikom na sličicu korpe u gornjem desnom uglu svake stranice. Artikle možete unostiti u korpu sve dok ne naručite sve što želite. Artikle koje ste uneli u korpu možete izbaciti pojedinačno klikom na znak X sa desne strane proizvoda.

3. Poručivanje artikala iz korpe

Da biste poručili artikle unete u korpu potrebno je da kliknete na dugme Poruči. Nakon ove operacije stićiće Vam potvrdni email, na adresu koju ste ostavili prilikom registracije na sajt. Ukoliko niste registrovani neophodno je da se registrujete ili obavite kupovinu bez registracije, popunjavanjem svih neophodnih podataka:

Ime i prezime
Ulicu i broj
Email i kontakt telefon
Mesto i poštanski broj

4. Odabir načina plaćanja

U mogućnosti ste da odaberete:

– plaćanje pouzećem – gotovinski u trenutku isporuke
– plaćanje na račun – uplatom na račun u pošti ili banci

5. Završetak poručivanja

Klikom na dugme Naručite, prikazaće Vam se obaveštenje o uspešno poslatoj porudžbini. Na email adresu koju ste ostavili prilikom popunjavanja formulara uskoro ćemo Vam poslati potvrdu za poručene artikle, a nakon obrade porudžbine dobićete sve naknadne informacije na email adresu.


Preuzimanje pošiljke

Naručene proizvode Vam šaljemo kurirskom službom Dexpress koja isporuku vrši na teritoriji Republike Srbije. Radno vreme kurirske službe je svakog radnog dana od 8h do 17h, subotom od 9h do 14h.

Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite, pozivom na broj +381 63 328 150 putem email-a office@stiloprema.rs. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.

Cena isporuke

Isporuka na kućnu adresu za sve porudžbine se naplaćuje prema važećem cenovniku kurirske službe koja dostavlja tu robu.

NAPOMENA:

Potvrdom porudžbine, klikom na dugme NARUČITE, saglasni ste sa uslovima isporuke.


Pravo na odustajanje

Poštovani kupci, obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeniglasnik RS, br. 62/2014, 6/2016 – dr. zakon i 44/2018 – dr. zakon) kupovina preko naše internet prodavnice smatra prodajom na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.

Obrazac/izjavu o odustanku možete preuzeti OVDE.

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Po prijemu izjave o odustanku, poslaćemo kurirsku službu Dexpress koja će u roku od od 24h do 72h od poslate izjave o odustanku, preuzeti na Vašoj kućnoj adresi robu koja se vraća. Radno vreme kurirske službe je svakog radnog dana od 8h do 17h, subotom od 9h do 14h. Ako istek roka za preuzimanje robe pada u nedelju ili u neradne dane na teritoriji Republike Srbije za vreme državnih ili verskih praznika, rok za preuzimanje robe ističe prvog narednog radnog dana.

Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju, pri čemu se mora priložiti i račun-otpremnica koju je kupac prethodno dobio uz porudžbinu i popunjen obrazac o odustanku od ugovora.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen i u slučaju oštećenja ili neispravnosti proizvoda, kupac će biti obavešten o tome putem e-maila označenog u porudžbenici u roku od 3 radna dana od predaje proizvoda kurirskoj službi. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike I funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 3 radna dana od isteka roka za utvrđivanje da li je vraćen ispravan i neoštećen proizvod, odnosno od isteka roka za obaveštavanje kupca da je proizvod neispravan ili oštećen.

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan proizvod.


Reklamacije

Reklamacije na oštećenje u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe, pozivom na telefonski broj +381 63 328 150, ili slanjem e-mail-a na office@stiloprema.rs sa opisom uočenog oštećenja ili manjka delova.

Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijempošiljke.

Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj +381 63 328 150, ili pošaljete e-mail na office@stiloprema.rs i opišete kakav problem imate.

Na Vašu prijavu problema, poslaćemo kurirsku službu Dexpress koja će u roku od 24 do 72h od prijave problema preuzeti na Vašoj kućnoj adresi reklamirani proizvod zajedno sa uredno popunjenim reklamacionim listom sa linka na kraju ovog teksta i kopijom računa-otrpemnice koji ste dobili uz porudžbinu.

Radno vreme kurirske službe je svakog radnog dana od 8 do 17h, subotom od 9 do 14h. Ako istek roka za preuzimanje reklamiranog proizvoda pada u nedelju ili neradne dane na teritoriji Republike Srbije za vreme državnih ili verskih praznika, rok za preuzimanje reklamiranog proizvoda ističe prvog narednog radnog dana.

U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.

Reklamacije zbog nesaobraznosti robe

Postupak reklamacije proizvoda zbog nesaobraznosti ugovoru, koja se pojavi u roku od dve godine od dana isporuke proizvoda potrošaču, se vrši na način opisan u delu „Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe“.

Postprodajne usluge i garancije

Za proizvode u pogledu kojih se pružaju postprodajne usluge i izdaje garancija, uslovi ostvarivanja postprodajnih usluga i garancije se dostavljaju u pisanom obliku zajedno sa isporučenim proizvodom.

Reklamacioni list možete preuzeti OVDE.


Zamena robe

Proizvod se u zakonskom roku može zameniti za drugi, pod uslovom da nije oštećen i korišćen, a troškove vraćanja snosi kupac. Kupac može i ne mora da navede razloge zamene. Zamena se mora izvršiti u zakonskom roku od 14 dana od dana prijema pošiljke. U slučaju odstupanja od navedene specifikacije na sajtu ili defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo za ispravan, a sve troškove snosi Sumooprema doo internet prodavnica. Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.

Troškovi isporuke

Troškove zamene robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.


Povraćaj novca

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Procedura za povraćaj sredstava

Kontaktirajte nas pozivanjem broja telefona +381 63 328 150 ili nam pošaljite email na adresu: office@stiloprema.rs

Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosledjena na email adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.

Povraćaj sredstava se vrši isključivo uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.